چیز تصویر انتخابات احمدی نژاد احمدی نژاد

چیز: تصویر انتخابات احمدی نژاد احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده‌های کشور عزیزمان ایران

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به عملکرد تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و حواشی دربی 85 پرداخت. 

گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده‌های کشور عزیزمان ایران

گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده های ایران

عبارات مهم : ایران

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته به عملکرد تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و حواشی دربی 85 پرداخت.

به گزارش ورزش سه ، برنامه نود دوشنبه شب(هشتم آبان ماه) از ساعت 22:50 شروع شد که در ابتدای آن گفت وگویی حضوری با عباس چمنیان، سرمربی و الله یار صیادمنش، بازیکن تیم نوجوانان کشور عزیزمان ایران انجام گرفت و همچنین به نمایش موثر این تیم به همراه پدیده هایش در جام جهانی اشاره شد؛ پخش حواشی بازی پرسپولیس و استقلال و کارشناسی داوری آن به همراه مسابقه های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بخش های دیگر برنامه نود بود.

گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده‌های کشور عزیزمان ایران

* نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می توانند پاسخ پرسش «آیا استقلال با شفر می تواند از اوضاع فعلی خارج شود؟» را با ارسال یکی از گزینه های «بله» یا «خیر» گزینش کنند.

* آنچه در برنامه نود دیشب مشاهده کردید:

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به عملکرد تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و حواشی دربی 85 پرداخت. 

– یک پنالتی، یک گل و یک تصمیم بحث بر انگیز داوری در دربی ای که جالب نبود.

– در خیابان های پایتخت کشور عزیزمان ایران با مردمانی که از دربی می گویند.

– گفت وگو با ستاره های نوجوان تاریخ ساز با جام جهانی.

* آیتمی جالب با صدای مسعود اسکویی خاص درگذشت مرحوم ابراهیم آشتیانی، اسطوره پرسپولیس که دوم آبان ماه 96 دار فانی را وداع گفت، پخش شد.

گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده‌های کشور عزیزمان ایران

* چمنیان: آینده نگری شگفتی سازی را کردم

عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در گفت وگوی حضوری با برنامه نود راجع به عملکرد تیمش در جام جهانی نوجوانان ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد شاگردان خود اظهار کرد: نتیجه های و نمایشی که داشتیم را به مردم خوب کشور عزیزمان ایران تقدیم می کنیم چراکه می بینیم چقدر در این مدت به ما لطف داشته اند و نگاهشان عوض کردن کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و بعد از مسابقه های آسیایی از برنامه و آینده تیم نوجوانان گفتیم؛ بعد از آن مسابقه های صریح اعلام نمودم در صورت مهیا بودن شرایط شگفتی ساز خواهیم شد که این اتفاق به لطف خدا و دعای مردم افتاد؛ عملکرد ما حاصل اجرای جزء به جزء و شبانه روزی تمام تیم بود و می تواند نقطه عطفی جهت تیم ها و کلوب های ایرانی باشد که با برنامه ریزی پیش بروند.

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به عملکرد تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و حواشی دربی 85 پرداخت. 

چمنیان تصریح کرد: بازیکنان اسپانیا محصول آکادمیک کلوب ها بوده اند و نیاز است ما نیز در کشورمان به این عنوان توجه داشته باشیم؛ از سال گذشته پنج بار تیم را بازسازی کردیم؛ بلافاصله بعد از حضورم در تیم نوجوانان هشت بازیکن اضافه نمودم که یکی از محصولات آن صیادمنش است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان یادآور شد: بعد از مسابقه های آسیایی و تورنمت های روسیه و چین در تیم ملی نوجوانان طبق استانداردها بازسازی انجام دادیم و بارها برنامه ها را تجزیه و تحلیل کردیم تا آماده به مصاف حریفان گروهی جام جهانی برویم.

گزارش کامل برنامه نود(96.08.08)با پدیده‌های کشور عزیزمان ایران

او از عملکرد فنی بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: علی رغم بعضی اظهار نظرها، بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر هستند و در بازی های تدارکاتی با فرانسه و مکزیک و اردوهایی که داشتیم این عنوان را پی بردیم.

چمنیان ادامه داد: ذهن برنده را بین بازیکنان تقویت کردیم؛ کمترین پرخاش را بین بازیکنان دیدیم و شخصیت فنی و اخلاقی آنها در بالاترین حد قرار داشت؛ آنها روز به روز پیشرفت کردند و به سازماندهی و مقررات تیمی ما رسیدند؛ 10 دستور جهت تیم در نظر گرفتیم که یکی از آنها نداشتن گوشی و اینترنت جهت بازیکنان بود؛ اگر صیادمنش نمایش خوبی داشت به علت پشتکار خود این بازیکن بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در نیمه دوم تمام مسابقه های بهتر بودیم، ابراز کرد: امیدوار هستم بازیکنان نوجوانان کشور عزیزمان ایران در کلوب ها نیز مورد توجه قرار بگیرند و نظم و شرایط فنی خود را حفظ کنند.

چمنیان راجع به شرایط باشگاهی الله یار صیادمنش گفت: علی آقا(دایی) از حضور او در تیم استقبال کرده و بنده عملکرد الله یار را مثل آقای دایی می بینم.

او با بیان اینکه از تابستان امسال سرمربیگری تیم ملی زیر 16 سال را نیز به بنده واگذار کردند، گفت: کار ما با این مسؤولیت مضاعف شد ولی مردها تاج و ساکت این تصمیم را گرفتند؛ این تیم بدون یک سفر خارجی چهار برد پیاپی داشته، 13 گل زده و تنها یک گل خورده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد ادامه همکاری اش اذعان کرد: مهم این است این برنامه موجب شده است موفقیت ادامه پیدا کند؛ در آنالیزی که ما داشتیم، کمیته فنی شرکت تیم های ملی نیز از برنامه حمایت کرد؛ مسیر راه جهت هر کسی که بیاید در تیم ملی نوجوانان مشخص است و این آمادگی وجود دارد در اختیار همه قرار بگیرد.

* صیادمنش: بزرگسالان سایپا من را نخواست

الله یار صیادمنش، پدیده تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی در گفت وگوی حضوری با برنامه نود اطراف اوضاع تیم باشگاهی اش اظهار کرد: قبل از مسابقه های جام جهانی قراردادی داخلی با سایپا بستم که قرار بود به تیم بزرگسالان بروم ولی به من اعلام نمودند باید جهت تیم های پایه بازی کنم که این کار را انجام ندادم و به تمرین نرفتم.

او ادامه داد: خانواده ما کشتی گیر هستند ولی من به فوتبال علاقه داشتم و خواستم متفاوت باشم.

* آنالیزی از عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی که سومین تیم در شوت زنی، سومین تیم در گلزنی، ششمین تیم در قیمت تبدیل شوت به گلزنی و … بودند، پخش شد.

* آیتم جالبی با نمایش بازی های تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی نوجوانان و گفت وگو با چهار بازیکن این تیم پخش شد.

* ترین های هفته دهم لیگ برتر

– حرکات تکنیکی: مهران درخشان مهر، پویا نزهتی، سید حسین حسینی، یوسف سیدی، اکبر ایمانی، بشار رسن، امیرحسین فشنگچی، وحید امیری، فرشاد محمدی مهر و سیامک نعمتی.

– تیرک دروازه: جونیور- بهمنی(مقابل نفت تهران)

– کار تیمی: تراکتورسازی(برابر پیکان)

– موقعیت از دست رفته: امیر روستایی(مقابل تراکتورسازی)

– پاس گل: معین عباسیان(برابر سپیدرود)

– مهار: محسن فروزان(مقابل ذوب آهن)

– گل: مهدی زبیدی(برابر ذوب آهن)

* گزارشی از سه بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم های تراکتورسازی 5 – فجر سپاسی 2 ؛ ملوان انزلی 0 – استقلال خوزستان 2 و همچنین خونه به خونه بابل 0 (3) – سیاه جامگان 0 (2) پخش شد.

* پرسپولیس یک – استقلال صفر

نکات بازی

چشمی 9 بازی و 5 کارت زرد، خشن ترین بازیکن لیگ.

علی علیپور با زدن سه گل سه امتیازی، امتیازآورترین بازیکن.

پرسپولیس با 6 گل خورده، عالی ترین خط دفاعی لیگ.

استقلال با 4 گل زده، بدترین خط حمله لیگ.

برانکو با 6 بار مربیگری در کنار علی دایی، بیشترین سابقه مربیگری در دربی در ادوار لیگ برتر.

* گفت وگویی ضبط شده است با بیژن حیدری، داور همدانی که مدرک پزشکی هم دارد انجام گرفته بود و پخش شد.

* کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و استقلال

دست انصاری با بدن علی قربانی برخورد کرد ولی پنالتی رخ نداد و مهاجم استقلال بزرگنمایی کرد.

پنالتی پرسپولیس به درستی گرفته شد؛ چشمی تعادل علیپور را برهم زد و با قوانین داوری سال گذشته مدافع استقلال باید اخراج می شد ولی بر اساس قوانین داوری این فصل، کارت زرد به این بازیکن کفایت می کند؛ اگر تکل چشمی خطرناک بود یا با شدت فشار دست روی شانه علیپور زیاد بود، چشمی باید کارت قرمز می گرفت.

شجاع خلیل زاده به علت برخورد و داریوش شجاعیان به علت بزرگنمایی جهت فریب داور باید کارت زرد می گرفتند.

سید جلال حسینی خطایی روی اسماعیلی خطای پنالتی مرتکب نشد و حیدری تصمیم درستی گرفت.

قانون 5 داوری می گوید هنگامی که دو بازیکن اشتباه می کنند، اخطار باید به بازیکنی داده شود که شدت خطای او زیاد بود که در دقیقه 34 کامیابی نیا باید کارت زرد دریافت می کرد و ثبت اخطار به نام محسن ربیع خواه اشتباه بود.

اخطار به کامیابی نیا در دقیقه 78 به درستی داده شد.

در نیمه اول بعد از پرتاب اوت زکی پور، بیرانوند با دست علی قربانی را با دست شارژ کرد و صحنه اشتباه بود ولی به علت اینکه مهاجم استقلال از بیرون زمین وارد شد و در مسیر گلر پرسپولیس قرار گرفت، اعلام نکردن خطای پنالتی کاملا درست بود.

مجید حسینی روی علیپور خطایی مرتکب نشد.

خطای غفوری روی امیری به درستی گرفته شد ولی به علت اینکه مدافع راست استقلال به توپ ضربه زد به درستی کارت زرد دریافت کرد.

در مجموع قضاوت بیژن حیدری خوب بود و اخطارهای زیاد نهایی بازی به علت اعتراضات زیاد بازیکنان داده شد.

خطای زکی پور و اخطار به او در دقایق نهایی بازی درست بود.

* حیدری: تشخیص من خطای ربیع خواه بود

بیژن حیدری، داور دربی 85 در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود، عنوان کرد: بالاخره تجربه جدیدی بود؛ فوتبال مثل زندگی است و هر روز و هر دقیقه تجربه جدیدی به دست می آورید؛ بعد از مسابقه برخورد زشت ای از مردم ندیدم و خدا را شکر درک مردم ما از فوتبال و داوری ها خوب است.

او ادامه داد: نمی توانم راجع به صحنه های داوری دربی اظهار نظر کنم ولی روی آن صحنه دقیقه 34 که به ربیع خواه کارت زرد دادم، در نظر داشتم که این بازیکن با دست امید ابراهیمی را هُل داده است و خطای بالای تنه دیدم ولی تابع نظر کارشناسان داوری هستم؛ در این صحنه ناز را اشتباه تشخیص دادم(با خنده).

حیدری اضافه کرد: کارشناسان داوری راجع به داوری بنده اظهار نظر داشته باشند، بهتر هست؛ جو این مسابقه به علت نتیجه گیری سنگین بود و احساس می کنم بازیکنان دو تیم برخورد زیادی داشتند.

* ویدئو طنزی از خوش حالی طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) روی صحنه گل علی علیپور و تصویر العمل طرفداران تیم استقلال در دربی که با تلفن های همراه گرفته شده است بود، پخش شد.

* عملکرد تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی 85 که نمایش دور از انتظاری نسبت به تقابل های اخیرشان داشتند، سوژه بخش آنالیز برنامه نود این هفته بود.

* به مناسبت دیدار امروز سه شنبه سایپا و پرسپولیس، تقابل های علی دایی در وقت بازی و مربیگری برابر پرسپولیس در یک آیتم پخش شد.

* گزارشی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم های کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر2 – گل ابریشم پایتخت کشور عزیزمان ایران 1؛ صنعت نفت آبادان 2 – داماش گیلان 1 ؛ گسترش فولاد 0(5) – اکسین البرز 0(4) پخش شد.

* کارشناسی داوری مسابقه های جام حذفی

– کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر و گل ابریشم تهران

خطای پنالتی روی شماره 77 تیم گل ابریشم گرفته نشد.

تصویر مشخص نمی کند پنالتی جهت کشور عزیزمان ایران جوان درست بوده یا خیر ولی به نظر می رسد اشتباه به اشتباه اعلام شد.

– صنعت نفت و داماش گیلان

باید به نظر کمک داور روی اعلام گل اول صنعت نفت احترام گذاشت چراکه با حدس زدن روی تصویر مشخص نمی شود صحنه آفساید بوده یا خیر.

– تراکتورسازی و فجرسپاسی

آفساید مهاجم فجر به اشتباه اعلام شد.

پای مدافع فجر آفساید را پُر کرده بود و گل تراکتور به درستی زده شد.

فرزاد حاتمی شبیه سازی کرد و باید کارت زرد می گرفت ولی داور به اشتباه اعلام پنالتی نمود.

– گسترش فولاد و اکسین البرز

اعلام پنالتی به سود گسترش فولاد درست بود.

توپ به دست کشور عزیزمان ایران نژاد برخورد کرد و علاوه بر پنالتی، این مدافع اکسین باید اخراج می شد که داور هیچکدام از این تصمیم ها را نگرفت.

سیف پناهی روی مهاجم گسترش خطای پنالتی مرتکب شد که داور مجددا تصمیم اشتباهی در این صحنه داشت.

– خونه به خونه بابل و سیاه جامگان

کارت زرد دوم به امرایی کاملا درست بود.

* در آیتمی به هویت جعلی یک بازیکن تیم های پایه استقلال که با سه شناسنامه بازی کرده و شکایت بسیاری از تیم های لیگ پایتخت کشور عزیزمان ایران را به همراه داشته اشاره شد.

* گفت وگو با مردم دو روز بعد از دربی که همراه با نظرات و کُری خوانی آنها بود، در آیتمی پخش شد.

* لژیونرها

در دور دوم جام حذفی هلند، علیرضا جهانبخش یک پاس گل در پیروزی 4 گله تیمش داد؛ هیرنفین با وجود گلزنی رضا قوچان نژاد 2 بر یک در جام حذفی شکست خورد؛ در جدال هیرنفین و آلکمار که تقابل لژیونرهای ایرانی بود، جهانبخش یک پاس گل داد تا آلکمار 2 بر یک به برد دست پیدا کند؛ کاوه رضایی برابر اوستنده 90 دقیقه بازی کرد ولی رضاییان نیمکت نشین بود؛ کاوه در دیدار اخیر شارلوآ یک پاس گل داد تا تیمش سه امتیاز را بگیرد؛ رضاییان در حضور تعویضی خود گل سوم اوستنده را در این هفته به ثمر رساند؛ در هفته برابر نهایی لیگ آلسونسکان سوئد اسکیلستونا که سقوط کرده با علیرضا حقیقی برابر هالمشتاد به تساوی رضایت داد؛ سامان قدوس در ؛ پانیونیوس در جام حذفی با حضور تعویضی دو بازیکن ایرانی خود به برتری دست یافت ولی در لیگ برابر آ. اک شکست خورد؛ السد نخستین شکست را با پورعلی گنجی بعد از پنج هفته باخت؛ محمد طیبی هم در شب باخت القطر بازی کرد و سروش رفیعی نیز جهت الخور به میدان رفت؛ میوندالن با دروازه بانی سوشا صاحب سه امتیاز شد؛ وردربرمن پنجمین باخت فصل را با الکساندر نوری، سرمربی خود داشت تا این مربی ایرانی از کار برکنار شود.

* نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 833 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که 51/5 درصد اعتقاد به خروج استقلال از اوضاع فعلی با وینفرد شفر داشتند و 48/5 درصد رای منفی به سرمربی آبی ها دادند.

برنامه نود این هفته ساعت 02:14 بامداد روز سه شنبه، نهم آبان ماه خاتمه یافت.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | برنامه | مسابقه | استقلال | بازیکنان | نوجوانان | پرسپولیس | پرسپولیس | برنامه ریزی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار